Fiiilm

Ja som ni ser i rubriken så har jag nyss kollat på världens vackraste film..
Haha eller vad man nu säger, åh jag kollade på "50 First dates" den visar värkligen upp äkta kärlek.
Önskar man kunde hitta en person som älskade än så mycket..
Oj nu blev vu djupa här haha men aa den kan jag värkligen rekomendera!
Aa men idag har jag bara varit hemma och pluggat till ett matte prov jag har imorgon, känner att det kommer gå bra.. Eller inte !
Jag suger värkligen på matte fattar fan inget alls, hoppas jag inte är ensam som känner så?!!
Nu när det snart är jul och nyår så känner jag värkligen för art skaffa sånna dära akryl naglar eller vad dom heter.
Har haft den em håg förut och jag älskar värkligen att ha långa naglar men det är så jävla dyrt, det är lite synd men va tycker ni ?
Ska man skaffa det eller inte ?
Aa men jag skriver imorgon i skolan bye!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0